צילום: shutterstock לא מעט תלונות נשמעות על חבילות ומכתבים שהולכים לאיבוד בסניפי הדואר ושהגעתם מתעכבת, אלא שהפעם מדובר היה בעיכוב שעלה לתושבת בת ים בבריאות. האישה הזמינה תרופות מחו"ל אך כאשר קיבלה את המשלוח לידיה גילתה כי התרופות שהוזמנו התקלקלו ושיהיה עליה לרכוש אותן מחדש. כעת היא תובעת את רשות הדואר ודורשת פיצוי של 1,000 שקלים.

על החבילה שקיבלה מרומניה תושבת בת ים, מצוין שנשלחה ב־18 באוקטובר. חותמת הדואר מעידה עליה שהגיעה לישראל שלושה ימים לאחר מכן, ב־21 באוקטובר. למרות זאת, את המכתב המודיע לנמענת שממתינה לה בדואר חבילה, היא קיבלה רק שבוע לאחר מכן. עד שהצליחה לקבל לידיה את החבילה, שאבדה בין סניפי הדואר בבת ים, חלף למעלה משבוע נוסף.



"כשקיבלתי אותה, כל החבילה הייתה מקולקלת והעלתה ריח של ריקבון", טוענת האישה בכתב תביעה שהגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב השבוע. "החבילה הייתה תקועה 13 ימים בדואר", סיפרה ופירטה את התהליך הבירוקרטי הסבוך והמיותר שעברה מרגע שקיבלה את המכתב המודיע לה על החבילה שממתינה לה, ועד שקיבלה לידיה בפועל את החבילה.

לדברי התובעת, מהרגע שקיבלה את הפתק המודיע על חבילה, ביקרה כמה פעמים בדואר אך שם לא הצליחו למצוא את החבילה. היא שוחחה עם מנהלת הסניף שלא ידעה להסביר היכן החבילה. חיפושים נערכו ובסופו של דבר נמצאה החבילה המבוקשת. אלא שאז התברר שהיא מעלה ריח ריקבון ושפג תוקפן של כל התרופות שהיו בתוכה. "זו אינה הפעם הראשונה שזה קורה", טוענת התובעת ומסבירה שאין באפשרותה לממן שוב את רכישת התרופות. לטענתה, האחריות על העיכוב במסירה היא על הדואר, ובכתב התביעה היא דורשת פיצוי על אובדן התרופות ועוגמת הנפש.

מחברת דואר ישראל נמסר: "טרם קיבלנו את התביעה. לכשתתקבל, נשיב ישירות לבית המשפט".