סניף הדואר ברוטשילד | צילום באדיבות תושבים

        

תושבים מתלוננים על שירות לקוי נרחב בסניף דואר ישראל שברחוב רוטשילד, הממוקם ב'שוק סטוק'. ב'דואר ישראל' הבטיחו בעבר כי בקרוב יותקנו שתי עמדות מסירה נוספות, אך מאז ועד היום המצב במקום רק מחריף.

לביא שיפמן, פעיל ציבור מוכר בעיר ומועמד למועצת העיר במסגרת הסיעה לאיחוד המטרופולין, שלח באחרונה מכתב בנושא למנכ"ל רשות הדואר. בתגובה יצר עימו קשר מנהל איזור דן, שמסר כי הבעיה מוכרת לרשות. כמויות הדואר, הנגישות, ההמתנה הארוכה וחוסר הקליטה במקום - כל אלה יטופלו בהקדם.

בשלב הראשון תוקטן כמות הדואר המגיעה ל'שוק סטוק', מה שבאופן אוטומטי יביא לקיצור התורים. במקביל, ייפתחו עוד מרכזי חלוקה במקומות נוספים בבת ים.

ובינתיים תושבים בעיר חשים כי חלה הרעה במצב. אביחי יוסף מספר כי לאחרונה החבילות שממוענות עבורו החלו להגיע ל'שוק סטוק'. "השירות שם איטי, מייגע ולא מקצועי. והמקום עצמו, בקומה הראשונה וללא חלון, כאשר ריח של צחנה נידף באוויר.

בנוסף האינטרנט והקליטה הסלולרית הופכים לבעייתיים ברגע שנכנסים לתוך המתחם. ומעבר לכל זה, אין נגישה לנכים או קשישים". בנוסף, אין אופציה להזמין תור מראש לסניף דואר זה.

מדואר ישראל נמסר: "מרכז שוק סטוק הוא מקום חדש, מתוך 18 נקודות מסירת חבילות הקיימות בבת ים. הוא נפתח לפני מספר שבועות ומוסר מדי יום כאלף חבילות.

"אנו נמצאים בקשר עם בעל המקום, והנהלת מרחב דרום בחנה את טענות התושבים מקרוב. אנו מבטיחים שכל הליקויים יתוקנו מול בעל המקום. לבינתיים, תוגברה במקום כמות העובדים, וצומצמה כמות החבילות המנותבות למרכז זה. בקרוב יפתחו בעיר שלושה מרכזי מסירה נוספים".